Τρίτη 31 Ιουλίου 2007

«Ο παίζων χάνει και ο πίνων μεθά»

Γατάκια μου, καλημέρα…

Το παρακάτω περιστατικό που θα διαβάσετε, λίγο πολύ μπορεί να έχει συμβεί σε πολλούς από σας. Αν όχι έτσι ακριβώς, σίγουρα κάτι παρόμοιο. Το βρήκα (omalakastispareas.blogspot.com) τρομερά ενδιαφέρον και σας το μεταφέρω. «Έπινα αμέριμνος το καφεδάκι μου στο γνωστό μου στέκι στα Εξάρχεια, όταν από μακριά είδα να έρχεται ένας λαχειοπώλης με τα λαχεία του μπόλικα- μπόλικα στο χέρι. Γνωστός στο κέντρο από τον ιδιόμορφο τρόπο που πουλάει τα λαχεία του. Δεν θα περιγράψω αυτόν τον τρόπο, αν και έχει πολύ πλάκα. Δεν θέλω να του χαλάσω εντελώς τη δουλειά του ανθρώπου. Συχνά πυκνά αγοράζω και εγώ λαχεία, αν και κάθε φορά το μετανιώνω. Αυτήν τη φορά έτσι όπως τον είδα να έρχεται κουνιστός και λυγιστός με αυτό το αληθινό χαμόγελο που κουβαλάει, δεν είχα σκοπό να του χαλάσω το χατίρι. Θα έπαιρνα και δυο σειρές. Αντί όμως να αρχίσει το τροπάριο, πάρτε κύριε λαχεία, έκατσε άνετος στο τραπέζι μας. Κάπου εκεί κατάλαβα πως το χαμόγελό του ήταν όντως αληθινό μιας και είδε τον παλιό του φίλο που μεγαλώσανε μαζί στο τραπέζι μας. Μικρός που είναι ο κόσμος ε; Κάθισε λοιπόν στο τραπέζι μας και τα είπε για λίγη ώρα με τον κοινό μας φίλο, όταν όμως σηκώθηκε να φύγει, αφού μας χαιρέτησε όλους εγκάρδια, του ζήτησα να μου πουλήσει ένα λαχείο. Σημασία δεν μου έδωσε, γύρισε στον κοινό μας φίλο για τις τελευταίες χαιρετούρες αλλά εγώ επέμεινα. Καλέ μου άνθρωπε, δώσε μου ένα λαχείο πριν φύγεις, του είπα. Ο παίζων χάνει, ο πίνων μεθά μου είπε και έκανε να φύγει. Μπύρες πίνω να μεθύσω άνθρωπε μου, δεν μου δίνεις και κάνα λαχείο να χάσω κιόλας; Με κοίταξε στραβά από πάνω έως κάτω, μου είπε απλώς όχι και έφυγε. Εγώ τώρα να ξαναπάρω λαχεία ή να μην ξαναπάρω;».

ΚΟΥΙΖάκι: Πολιτικός της… καρδιάς μας. Άρχοντας της τοπικής αυτοδιοίκησης. Πρόσφατα έχασε λιγάκι τον… έλεγχο. Το τσίπουρο ήταν εξαιρετικό… Ποιος είναι;


«Ένα… τεταρτάκι βιάγκρα»

Με τόσα άσχημα που γίνονται γύρω μας βλέπω να το καθιερώνουμε το ανεκδοτάκι της ημέρας, έτσι για να χαμογελάει λίγο το χειλάκι μας, ρε αδερφέ μου, γιατί η κατάσταση δεν παλεύεται με τίποτα. Στο geladeros.blogspot.com. Βρήκα ένα μικρό αλλά δυνατό. Για δείτε… «Πάει ο παππούς στον φαρμακοποιό... Με ένοχο ύφος τον πλησιάζει και του μιλάει στο αυτί: - Θα ήθελα ένα τεταρτάκι βιάγκρα... - Γιατί ένα τεταρτάκι, παππού; Πάρε δύο ολόκληρα να το ευχαριστηθείς κι εσύ έπειτα από τόσο καιρό!!! - Μπα...ένα τεταρτάκι θέλω.....ίσα-ίσα για να μην κατουράω τα παπούτσια!!!».
Όταν μιλάμε για… τουαλέτα, νομίζω πως το μέγεθος λίγο μετράει!!!

................................................

ΟΑΣΘ και κλιματισμός…

Αν και δεν ζω στη Θεσσαλονίκη, γνωρίζω καλά τι θέλει να πει ο «περίεργος» στο blog του o-periergos.blogspot.com. Και έχει πολύ δίκιο. «Δε μπορώ να καταλάβω πότε και πιο είναι το πρόγραμμα συντήρησης του κλιματισμού των λεωφορείων του ΟΑΣΘ. Χρησιμοποιώ αστικό δύο φορές την ημέρα, έξι φορές την εβδομάδα και είναι θέμα να βρίσκω λεωφορείο που να δουλεύει ο κλιματισμός στις τρεις διαδρομές και αυτά τα μηχανήματα κάνουν υπερβολικό θόρυβο ή στάζουν. Η συντήρηση είναι βέβαια μια δουλειά που πρέπει να γίνεται όλο τον χρόνο και όχι την τελευταία στιγμή ή καθόλου. Τα τσακάλια του ΟΑΣΘ όμως βρήκαν τη λύση, έβαλαν όμορφες ταμπέλες και με μαρκαδόρο γράφουν ότι ο κλιματισμός δεν λειτουργεί!!!!Είναι ή δεν είναι θράσος!!! Κανένας σεβασμός στον επιβάτη που δεν θέλει να πάει στη δουλειά του μούσκεμα στον ιδρώτα ή, αν είναι παππούς ή γιαγιά, θέλει να πάει ζωντανός!!!».

..........................................

Όπως καταλάβατε σήμερα σας έχω τη συνέχεια από το χθεσινό κομμάτι της Μίρκας στο triantafilenia.pblogs.gr με τίτλο: Να θυμάστε πάντα ότι… (ΜΕΡΟΣ Β’). Σε ποιο είχαμε μείνει;

«10. Ο κριτικός επειδή δεν είναι ικανός να δημιουργήσει τίποτα, πασχίζει να καταστρέφει αυτά που δημιουργούν οι άλλοι.
11. Οι γέροι δίνουν στα ερωτικά ζητήματα καλές συμβουλές, επειδή δεν μπορούν να δώσουν πια το κακό παράδειγμα.
12. Η έκφραση "γυμνή αλήθεια" έχει εφευρεθεί για να μπορεί ο καθένας να την ντύνει όπως τον συμφέρει.
13. Στην κοινωνία βλέπουμε συχνά ότι στις ζυγαριές: οι άδειοι δίσκοι ανεβαίνουν, ενώ οι γεμάτοι κατεβαίνουν.
14. Οι άνθρωποι ονομάζουν βίτσιο τις χαρές που κατορθώνουν να απολαύσουν και αρετή την ανικανότητά τους να το επιτύχουν.
15. Το "κλπ" είναι το σημάδι που το χρησιμοποιούμε για να δείξουμε πως δήθεν ξέρουμε περισσότερα από ό,τι λέμε.
16. Όταν οι ηδονές, μας εξαντλήσουν, πιστεύουμε ότι τάχα εξαντλήσαμε εμείς όλες τις ηδονές.
17. Η γυναίκα είναι όπως η σκιά: την ακολουθείς, σε αποφεύγει. Την αποφεύγεις, σε ακολουθεί.
18. Στον έρωτα, όπως και στις διαθήκες, ισχύει ο τελευταίος, ακυρώνοντας όλους τους προηγούμενους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: