Τετάρτη 25 Ιουλίου 2007

«Θέλω πολύ να δεις ότι βλέπω…»

Γατάκια μου καλημέρα…
Καλή εβδομάδα να έχουμε. Αδειάζει σιγά… σιγά η Αθήνα, γεμίζουν σιγά… σιγά τα υπόλοιπα μέρη της Ελλάδος. Οι ομορφιές αυτή της χώρας είναι ατελείωτες και απορώ μ’ αυτούς που προτιμούν τα ταξίδια στο εξωτερικό, όταν δεν έχουν δει «βασικά» μέρη αυτής της πανέμορφης χώρας. Η επικαιρότητα τρέχει, αλλά δεν βρήκα κάτι το τόσο συνταρακτικό να πιάσω στα νύχια μου. Είπα λοιπόν να σας μεταφέρω ένα εκπληκτικό κομμάτι της Μενεξεδιάς από το meneksedia.pblogs.gr, που πραγματικά με έκανε να σκεφτώ, να ονειρευτώ και να ταξιδέψω. «Ξέρεις πως είναι να ξαπλώνεις σε ένα λιβάδι καταπράσινο; Να βυθίζεσαι στο γρασίδι ανάμεσα σε κίτρινα λουλούδια και να γεμίζεις τα ρουθούνια σου με το άρωμά τους; Το παιδί μέσα μου επαναστατεί. Και παλεύει να βγει στην επιφάνεια. Να αναλάβει τον έλεγχο μου, κουτρουβαλώντας, τρέχοντας στην πλαγιά και εγώ να μένω θεατής του εαυτού μου και θαυμαστής του πνεύματος μου. Αυτό το λιβάδι είναι ο σωτήρας μου. Η μικρή μου δικλείδα ασφαλείας, κάθε του λουλούδι τρέχει στις φλέβες μου, κάθε πεταλούδα φτερουγίσει στην καρδιά μου, και όλα μαζί με ανυψώνουν. Λες και πετάω σε έβδομο ουρανό. Θέλω πολύ να δεις ότι βλέπω, να νιώσεις τα απαλά τους πέταλα. Όπως ακουμπούν το μάγουλό μου, όπως αγγίζουν τα ακροδάκτυλα. Την λεπτή τους ευωδιά, να διεγείρει τις αισθήσεις μου. Θα κόψω ένα ανθό να στο φέρω εκεί, και ξέρω δεν θα μαραθεί. Θα μείνει ατόφιος και ανέγγιχτος, μέχρι να τον παγιδέψεις στην παλάμη σου. Θα μείνει ζωντανός για να σου αποκαλύψει την αλήθεια μου. Μ' αγαπά , δε μ' αγαπά... Μ' ΑΓΑΠΑΣ…».
......................................
Extreme… αγρογλυπτική

Ρίχνοντας κανείς μια ματιά στο exastal.blogspot.com μπορεί εύκολα να καταλάβει πως είναι πραγματικά… τρελοί αυτοί οι Ιάπωνες. Κάθε χρόνο αγρότες στο Inakadate Aomori της Ιαπωνίας "κατασκευάζουν" αγρογλυφικά φυτεύοντας σπόρους μωβ και κίτρινου ρυζιού (kodaimai rice) ανάμεσα σε σπόρους πράσινου ρυζιού (ποικιλία tsugaru-roman). Η φετεινή "παραγωγή" άρχισε ήδη να φαίνεται αν και θα μπορούμε να τη δούμε πλήρως το Σεπτέμβρη. Φέτος έπαιξε πολύ η αναπαραγωγή του 36 Views of Mount Fuji του Hokusai.

Οι κάτοικοι του Inakadate φτιάχνουν τα δικά τους αγρογλυφικά από το 1993. Πάρτε μια γεύση από τα δημιουργήματά τους
.......................................

Στον πρόεδρο της Δημοκρατίας οι bloggers της… αναδάσωσης

Διάβασα στο newsweirdnews.blogspot.com την παρακάτω είδηση. Την θεωρώ τεράστια… νίκη των bloggers και μεγάλη τιμή για όλους μας… Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά αλλά και στον Πρόεδρο που δείχνει ότι είναι κοντά σε τέτοιου είδους κινήσεις… «Tις πόρτες του Προεδρικού Μεγάρου θα περάσουν την Τρίτη 24 Ιουλίου οι τρεις νέοι, οι οποίοι μέσω sms ουσιαστικά διοργάνωσαν την κινητοποίηση των πολιτών για την αναδάσωση της Πάρνηθας. Η πρόσκληση για τη δεξίωση που γίνεται κάθε χρόνο για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας το 1974 έφτασε στα χέρια των Π.Πετράκη, Γ.Λιβανού και Ι.Φρυδάκη την περασμένη εβδομάδα. «Είχα στείλει δύο e-mail στον Πρόεδρο -ένα πριν και ένα μετά από τη συγκέντρωση. Δεν περίμενα να μου τηλεφωνούσαν για να παρευρεθώ στη δεξίωση» δήλωσε στον Ελεύθερο Τύπο ο Πέτρος Πετράκης.Ο ίδιος σημείωσε ότι αφορμή για την πρόσκληση στάθηκε η συνάντηση του Προέδρου με τον επικεφαλής της WWF Ελλάς Δημήτρη Καραβέλα, την περασμένη εβδομάδα».
......................................
Άλλο ένα ενδιαφέρον θέμα από τη Μίρκα και το triantafilenia.pblogs.gr. Φιλοσοφίες ή λόγια του αέρα… Προσωπικά θα τις χαρακτήριζα μεγάλες αλήθειες…

Το… γατί και το μπουκάλι με' φεραν σε αυτό το χάλι! (λαϊκή σοφία)

Το γκάζι θέλει πάτημα και η γκόμενα περπάτημα (φορτιγατζίδικη σοφία)

Μόνο οι νεκροί έχουν δει το τέλος του πολέμου (Πλάτων)

Όταν δεν μπορείς να έχεις αυτά που σε κάνουν ευτυχισμένο προσπάθησε να είσαι ευτυχισμένος με αυτά που έχεις.

Αν ήξερες τα βάσανα των άλλων θα υπέφερες ευκολότερα τα δικά σου.

Η αμφιβολία δηλητηριάζει τα πάντα χωρίς να σκοτώνει τίποτε.. - Nitsche

Όταν πολεμάς ένα τέρας πρόσεχε μη μεταμορφωθείς και 'συ σε ένα-Νitsche

Γιατί αν ήσασταν όλες σας σωστές δε θα υπήρχαν άντρες μες στις φυλακές...

"Δεν υπάρχει Θεός" - Νίτσε

"Δεν υπάρχει Νίτσε" - Θεός

Το αντίθετο της αγάπης δεν είναι το μίσος, είναι η αδιαφορία.

Ο καλύτερος τρόπος για να εκδικηθείς κάποιον , είναι να μην γίνεις σαν αυτόν....

Όποιος νομίζει ότι κρεμόμαστε από τα… φρύδια του, να τα κόψει να πέσουμε. (σύνθημα σε τοίχο)

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα... Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: